Friday, August 10, 2007



TOLONGLAH KAMI DAPATKAN BANGUNAN PMRAM!!!


Untuk makluman semua, pihak PMRAM dengan kerjasama kumpulan nasyid popular dari tanah air, INTEAM akan mengadakan Konsert Raudhatul Infaq PMRAM 07 bersempena dengan Kutipan Dana Apartmen PMRAM pada 28 Ogos 2007.

PMRAM menjalankan operasinya dengan menyewa sebuah apartmen milik rakyat tempatan. Cadangan pemilikan dua buah tingkat apartmen bagi Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir adalah satu cadangan yang sangat tepat. Semoga usaha ini akan mencapai kejayaan.

Justeru, tujuan utama konsert amal dana apartmen ini diadakan adalah untuk memenuhi hasrat yang murni ini. Melalui Konsert Raudhatul Infaq untuk Dana Apartmen ini, diharapkan dapat menyemai semangat menderma di kalangan masyarakat mahasiswa di Perlembahan Nil dan umat Islam seluruhnya bertepatan dengan sambutan Kemerdekaan Malaysia kali – 50.

Untuk makluman awal tarikh KONSERT RAUDHATUL INFAQ PMRAM 07 adalah pada 28 Ogos 2007.

Segala maklumat lanjut berkaitan dengan KONSERT RAUDHATUL INFAQ PMRAM 07 akan dimaklumkan secepat mungkin.

Sebarang pertanyaan boleh menghubungi :

Ustaz Syed Aisam Bin Syed Idris
Pengarah Konsert Raudhatul Infaq 07
016 - 1065737

Ustaz Ridzuan Bin Yahya
Timbalan Pengarah Konsert Raudhatul Infaq 07
010 - 3020869

Ustaz Abdul Latib Bin Ahmad
Bendahari Konsert Raudhatul Infaq 07
010 - 6131389

Nantikan kemunculan Kumpulan INTEAM, Kumpulan Al Wadi dan Kumpulan Zulfan pada KONSERT RAUDHATUL INFAQ PMRAM 07. Ayuh semua mari kita realisasikan program amal ini agar berjaya. Jangan lupa sampaikan berita gembira kepada semua sahabat di Perlembahan Nil.

No comments: